2.11.2009

Kahvia.

Tänään on ollut hieno päivä. Mä oon ollu aivan hirveän levoton koko päivän, johtuen varmaan epäterveellisestä uni-kahvi -suhteesta. Eli liian vähän unta ja liian paljon kahvia. Aamupäivän luokkatila oli omiaan lisäämään mun levottomuutta, tykkään liikaa istua ikkunalaudalla ja tökkiä Satua selkään. Satu ressu. Huomenna mä oon kiltisti. Nukun paljon. Vaikka hirveän paljon en voi nukkua kun kymmenen aikaan pitää soittaa Haikaranpesään. Iltapäivälläki sähläsin koko ajan. Verrattuna itseeni siis.

Mä oon tänään tehny kärrynpyöriä labravaatteissa koulun pihalla Susannan kaa. Se oli hieno hetki elämässä.

Mä olen myös päässyt leikkimään neuloilla tänään ensimmäistä kertaa! Päästiin pistään toisillemme suolaliuosta ihon alle. Ei tuntunu sen kummemmalta mitä aiemminkaan vastaavat on tuntunu. Enkä mä tietääkseni aiheuttanut kuoliota tai tulehdusta Susannalle. Availtiin ampullejaki, se oli hieman ahdistavaa kun pelotti että se hajoaa käsiin. Se siis on sellainen lasinen, umpinainen (lääke)pullohko joka pitää rikkoo että sen saa auki.

Suni oli jo arvostellu anatomian ja fysiologian tentin, hämmentävän nopeaa toimintaa! Olis ihan mielenkiintosta nähdä oman paperin, tai oikeestaan paperien arviointi.

1 kommentti:

Johanna / Kätilön käsistä kirjoitti...

Mä luulen, että siltä voi ehkä sähköpostitse kysellä? Se on niin reilu, että saattais jotain kertoa :)