5.11.2009

Kefalosporiini tai jotain sinne päin.

Huomenna olis farmakologian tentti. Oon menossa mutta en tekemässä. Jotenki on tenttisuma päällä ilmeisesti. Viime perjantaina oli anatomia ja fysiologia, tiistaina ensiapu ja yleinen turvallisuus, huomenna farmakologia, seuraavana tiistaina kansainvälisyysseminaari johon pitää valmistella vaikka mitä ja keskiviikkona tietotekniikan tentti ja sitäki ennen pitäis tehä vaikka mitä tekstinkäsittelytehtäviä. Homma hanskassa ilman farmakologiaa.

Mä kävin eilen haikaranpesässä. Siellä oli paljon hiljaisempaa kuin mä kuvittelin, hämärämpää myös. Kävin haastatteleen akupunktiohoitoja antavaa kätilöä sitä meidän kansainvälisyysseminaarin työtä varten, jonka aiheena siis on perinteinen kiinalainen lääketiede raskauden ja synnytyksen aikana. Huomenna mennään haastatteleen kiinalaisen lääketieteen lääkäriä aamulla. Iltapäivällä on hengityksen ja verenkierron labra. Pitäis pestä pyykkiä ja ostaa lisää valkoisia alusvaatteita.

Eilen tuli ensilumi tänne! Just alkoi sataan ku poljin Lindalle katsoon Greyn anatomiaa ja kun poljin takasin oli jo valkoista. Päivällä kävi vähän loskana ja aamulla oli liukasta mutta nyt siellä vissiin on aivan lunta taas.

Tiia tulee huomenna. Mä luulen että se saattaa ehkä traumatisoitua hieman. Mutta ei se mitään. Se on niin terve tapaus että pieni traumatisoituminen ei varmasti vaikuta mitään. Toivottavasti mun ei aivan koko aikaa tarvis tehä koulujuttuja.

Kefalosporiini on antibiootti.

Ei kommentteja: