17.4.2008

Tupakan savua.

Ilmeisesti kaikkeen tottuu. Aiemmin mua arsytti ihan sikana jos oli ollu baarissa tai keikalla jossa ihmiset poltti vieressa. Itse savu hairitsi ja viela enemman se etta vaatteet haisi tupakalle. Vaatteet menivatkin aina saman tien pesuun.
Ei enaa nain. Ma en nykyaan huomaa jos joku polttaa baarissa. Taalla se on siis viela laillista. Vaatteet ei myoskaan mee pelkan tupakan hajun takia pesuun. Huomasin ihan asken etta paita joka mulla on ollu paalla koko paivan haisee tupakalle. Se oli paalla mulla tiistaina siella couchsurfing-tapaamisessa.
Ma oon myos huomannut saaneeni hollantilaisia vaikutteita. Mun kasitys mukavasta illasta kotona kaverin kanssa sisaltaa nykyaan lasillisen punaviinia ja juustoa. Siis minun, joka ei aiemmin voinu sietaa punaviinia. Ma olen vajonnut jopa niin alas etta tuossa mielikuvassa viinilasina toimii hollantilainen viinilasi joka siis ei nayta ees ollenkaan viinilasilta. Se on siis sellainen pienehko lierion mallinen, jossa on paksu pohja.
Ma onnistuin tanaan vihdoin loytaan paikan missa ma ja Ellu ja Taukki voidaan olla viikonlopun. Tytot siis on tulossa tanne! Tai ei ees tanne ku laiskapaskat jaksaa menna vaa Amsterdamiin. Mutta nahaa siella kuitenki. Tosin en sitte onnistunu loytaa sita paikkaa Amsterdamista, nukutaa Leidenissa, mutta se ei oo ku puolen tunnin matkan paassa. Ja paljon halvemmalla paasee ku mennaa sinne ku jos oitais menty hostelliin Amsterdamiin. Ehka ne tytot ei hirta mua vaikka me ei nukutakaa iha Amsterdamissa. Toivottavasti ei. No, jos ma en bloggaa tan jalkee enaa nii tiiatte etta ne hirtti mut :/

Ei kommentteja: