15.5.2008

Miehet.

Ei nyt ihan pieni tytto ymmarra. Ikina ketkaan normaalit miehet, jotka olis suunnilleen saman ikaisia, ei ole osoittaneet minkaanlaista kiinnostusta mua kohtaan. Sitten kaikkia epamaaraisia ihmisia saa olla hatistamassa kaksin kasin. Varsinki taalla. Suomessa jatkuvasti oikeasti vanhat miehet, siis sarjassamme 60v, kommentoi aina jotai ja samoin taysin paissaan olevat tai muuten vaan juopot joilla ajatus ei toimi vaikka olis selvinpain, osoitti huomiota, yksi jopa kosi. Taalla Hollannissa taas etnisen taustan omaavat henkilot, yleensa mua vahintaan 10 vuotta vanhemmat sellaiset tai lapsen kanssa liikkeella olevat, seka taas ne vahintaan 60-vuotiaat miehet osottaa huomiota.
Ja niinpa taas. Pirianna istu puistossa niin joku mies tuli hairikoimaan. Ajo eka ohi, tuijotti vaan. Tokalla kerralla ohimennessa puhu jotai hollanniksi, en kuunnellu, kuuntelin musiikkia. Kolmannella kerralla pysahty, puhu eka hollantia, sitte englantia, halus istuu viereen, mina kohteliaasti sanoin haluavani olla yksin nyt ja etta ei, en ma haluu menna sen kaa ulos joskus. Neljannella kerralla pyysi puhelinnumeroa, halus edelleen istua viereen, kysy haluunko menna kahville. Mina edelleen en halunnut. Viidennella kerralla kinus edelleen puhelinnumeroa. Ja mina kusipaa annoin. Toivottavasti ei ota monesti yhteytta. Nyt on tosi paska olo siita etta taivuin. Ma olen heikko.
Etta nain. Ma voisin hirttaa pojat, meidan piti kayttaa yhen kaverin uutta asuntoa tekosyyna menna irish pubiin. Lupasivat soitella siita. Eivat soittaneet, lahetin tekstarin eika vastausta. Ma oon muuten ruvennu epaileen ettei mun kaikki tekstarit ees lahe. Lopputuloksena siis oli etta koska en mee irish pubiin, lahin puistoon. Jos en olis ollu puistossa mitaan tallasta ei olis tapahtunu, ja tuskin poikien seurassa kukaa olis siella irish pubissa tullu hairikoimaan ainakaa ensimmaisen ein jalkeen enaa.
Olin taas viime tiistaina couchsurfing-tapaamisessa. Siita seurauksena oon menossa huomenna yhen tanskalaisen tyton, tai siis naisen, anteeksi, kanssa ulos illalla. Sen poikakaveri on hollantilainen, mutta se asuu Amsterdamissa ku Anne taas asuu Rotterdamissa, nii sillakaa ei oo liikaa niita keiden kaa menna ulos. Ja lauantaina oon menossa puolalaisen Martan kaa ulos. Ja lauantaina tai sunnuntaina suomalaisten au pairien piknikille jonneki meren rantaan. Huomenna naan myos Nonan iltapaivalla. Nii ja menin lupaan pojille etta jos ne kestaa vuoden tupakoimatta ma oon taalla sillon vuosipaivana. Muuten ei hankalaa ku Italiasta paasee halvalla, mut ku se paiva tulee oleen tiistai...

Ei kommentteja: