7.6.2008

Irish pub on kiva paikka.

Siinahan se tuli jo sanottua. Irish pub on kiva paikka. Se nayttaa tosi epamaaraselta ulkoo pain mut sisalta se on tosi loistava. Eika mua edelleenkaa oo potkittu missaa valisssa pois sielta vaikka ikaraja onki 21. Saatii kasattua iha kiva maara ihmisiaki sinne. Ja oli livemusiikkia. Taas kerran me myohastyttiin junasta ja ootettiin seuraavaa tunti. Ikina en enaa luota Remcon kelloon ku se on kolme minuuttia jalessa. Kaytii sit syomassa, tai pojat soi, mulla oli vaa jano. Meni siis myohaan, mika tarkottaa et vielaki vasyttaa. Nukuin kuitenki Remcon ja Jaapin luona nii en heranny aamulla siihe ku lapset heraa.

Eilen oli pitka paiva. Jotku Laten opiskelukaverit meni naimisiin nii ma olin sit toissa kymmenesta iltakymmeneen. Luulin etta Nina ei oo menossa sinne haihin ku mun piti olla nii aikasin toissa, mut niinku kavi ilmi, se oli menossa ja mulla oli pitka paiva. Onneksi sain torkuttua kuitenki sillo ku lapset oli paivaunilla.

Tanaan ma olin kans toissa, mut eri toissa. Late soitti mulle torstaina ja kysy et mita teen lauantaina yhentoista ja kahen valilla. Mulle iski pieni paniikki ku ajattelin etta jos oon perjantai-illan toissa, on aika perseesta olla lauantainaki. Onneksi Latella ei kuitenkaa ollu lastenhoito mielessa. Laten tyokaveri yrittaa myyda talon ja se tarvi jonku sinne taloon paikalle avoimien ovien ajaksi ku se ei ite paassy, Ma olin sit siella tanaan, Ketaan ei kayny, istuin ja kuuntelin musiikkia vajaan kaks tuntia ja sain palkaksi 50 euroo! Ma ootin jotain paljon vahempaa. tietty siita noin 6.5 euroo menee tavallaa matkakorvauksii, mut silti. On vahan rikas olo nyt. Tuntipalkka noin 25 euroo. huh huh.

Tanaan ma naan taas Nonan. Kaydaan kahvilla. Ja yhdella kaverilla on synttaripirskeet, jonne periaatteessa oon menossa, mut en sit tiia meenko oikeesti ku vasyttaa oon vahan kipee ja oon luvannu olla aamulla kirkolla kymmenen aikaan auttamassa ku siella on menoa muksuille -tapahtuma. Iha kohta mun pitais naha Anne, se tanskalainen tytto. Oon sen tyopaikalla netissa, mut se on viela tauolla. Huomatkaa siis, mulla on sosiaalista elamaa edelleen! Eika edelleenkaan mitaan hinkua lahtee pois taalta.

Ei kommentteja: