5.6.2008

Viruksia.

Ma sain sunnuntaina kaks virusta, tietokoneeseen toisen ja jonku sorti viruksen tai bakteerin itelle ku on flunssa ollu vaha. Ei tosin kovin paha flunssa, sen verra etta arsyttaa ja aani lahtee.

Mut yritettiin myyda tiistaina. Joku ihme vanha mies tuli juttelee mulle, mut se puhu vaa hollantia. Joku random tyyppi tulkkas mulle mita se sano. Ku kavi ilmi ettei se ollu couchsurffari, liukenin paikalta. Se mies kuitenki seuras. Silla oli rahaa kadessa nii pojat sit meinas etta pariin sataan kameliin ja viiteenkymmeneen olueen ne voi myyda mut sille. Jostai syysta ei tullu kauppoja. Onneksi. Oli aika allo mies. Ma sain myos suuria sympatioita Willemilta ku kerroin ettei se ollu ensimmainen viime aikoina.

Tanaa ma oon menossa Irish pubiin (Ei aiti ja isi, en ma ole oikeasti yhtaan rappiolla). Huomenna mun ei pitais pitaa olla toissa aamulla, tai sit pitaa. Jotku Ninan ja Laten tutut on menossa naimisii ja haat on iltapaivalla, nii oon toissa vaa sitte iltapaivan ja illan. Ku lapset ei lahe mukaa. Tosin iha pieni mahdollisuus on ettei Nina menekaan sinne, jolloin mulla olis aamu toita ja ilta vapaa. Eli sillon voin kuitenki ottaa paivaunet, ja pitaa olla hereilla vaan aamun.

Nyt ei taaskaan runosuoni syki, johtuu osittain myos siita ettei oo oma nappis milla kirjotan, tai siis se mita ma yleensa kaytan. Kauniita unia vaa kaikille.

Ei kommentteja: