13.6.2008

Perjantai taas.

Tanaa pitais menna kattoo jalkapalloo. Saa naha kuin paljon ma naan oranssia huomenna. Huomenna on wantijpop, ilmanen festivaali dordrechtissa. Sinne siis. Ja rationaalinen ajattelu ei taaskaan toimi.

Viime keskiviikkona sanoin ensimmaisen hei hein. Muutenki oon jo alkanu vaha oottaa jotain juttuja suomessa ja ennen kaikkee sita ku Tiia ja Pinja tulee tanne. Mutta hengissa selvian. puoltoista viikkoo toita. Ja ihan liian pian pitaa lahtee taalta pois.

Tiistaina ma onnistuin hammastyttamaan yhden ihmisen silla etta oon edelleen hollannissa ja monta ihmista silla etta oon enaa kolme viikkoa. Se joka hammasty sita etta oon viela, oli tavannu mut vaa kerran aiemmin, eika hirveesti puhuttu sillon nii luuli et vaan matkustan. Ne taas jotka hammasty pikaista lahtemista, no ne vaa oletti et oon pitempaan.

Ma olen onnistunut pysymaan kaukana alloista vanhoista miehista jo reilun viikon ajan. Olkaa minusta ylpeita.

Tanaan oon siis taas Annen luona yota. Ja mennaan Rotowniin kattoon jalkapalloo. Se ei oo hirveen kiva baari, Irish pub olis kivempi, mut paljon porukkaa on tulossa sinne nii ei sitte enaa muutettu paikkaa. Ehka mennaan pelin jalkeen viela kaymaa Irish pubissa, pitaa kattoo milta sitte tuntuu. Aamulla pitaa kuitenki herata kymmenen aikaan etta kerkian varttia vaille kahdeksitoista Dordrechtin asemalle suihkun ja kodin kautta. Yritin innostaa Nonaa tuleen sinne kans, mut en tiia sitte onko tulossa. Olis aika jees jos olis. Muutenki tapaamiseen on jotenki huolestuttavan vahan ihmisia ilmottautunu, vaan mina, Remco ja Anique varmana ja yks muu ehka. Mutta viela ma saan tanaan varvattya lisaa porukkaa. Anne tosin on menossa Amsterdamiin niin se ei paase.

Sunnuntaina pitaa taas olla toissa. Onneksi vasta joskus iltapaivasta eteenpain niin aamulla saa nukkua pitkaan. Ainaki jos paasen poikien sohvalle nukkuun. Kotona ku heraa aina siihen ku lapset menee pesulle jos ei jo siihen ku ne heraa.

Ei kommentteja: