5.9.2008

Kosteaa.

Taalla ollaan, Italiassa. Ma sisaistin ehka noin kolme varttia ennen laskeutumista etta ma todellakin olen tulossa tanne. Lentaja kun sano sillon etta vasemmalla nakyy Venetsia. Itse lento meni ihan hyvin, ruokaa en syony ku oli munia ja pekonia, mutta muuten oli jees. Nukahdinki puolessa valissa hetkeksi.
Vastassa mua oli perheen isa Danilo ja poika Luigi (12v). Ajettiin autolla tanne. Taa on aivan mahtava paikka. Asutaan kukkulan paalla vanhassa isossa talossa. Taa on kuulemma jotain noin 400 vuotta vanha talo. Mun huone on kolmannessa kerroksessa, kaytannossa koko kolmas kerros kun kolmannessa kerroksessa on vain tuo mun huone, joka on varmaan isompi ku mun Myllyojan asunto. Mulla on myos oma kylpyhuone kaytossa. Tai on siella jotai noiden kenkia jne, mutta varsinaisesti se siis on vaan mulla.
Kaytiin kavelemassa portilla (tanne on just sellanen vanha takorautanen portti niinku joissai elokuvissa) ja nain vahan enemman pihapiiria, myos uima-altaan. Huomenna uimaan. Kavin sitte myos itekseni kavelemassa tuossa Monsanton kylassa, kiva pieni paikka. Jossa ei kylla mitaan mielenkiintosta ole : D
Varsinaisesti tyot alkaa vasta maanantaina. Luigi ja Giulia (14v) on viikonlopun isallaan eika Danilo tai Laura oo toissa. Kaydaan kuitenkin varmaan huomenna ajelemassa vahan autolla ja kattomassa tata ymparystoa, missa on kaupat ja mihin ma vien Giulian aamulla.
Mua vasyttaa aika paljon, nukuin viime yona ehka 4 tuntia, heraillen. Edellisenaki yona jai nuo unet vahan vahaksi ja huonoksi. Nukuin kuitenkin parin tunnin paivaunet. Tosin vahan ennen ku nukahdin kuulu jotain hillitonta moykkaa, joku kavi korjaamassa vedenlammitinta ja se on mun portaiden takana nii etta sen joka korjas piti kolisuttaa niita portaita. Ja niista kuuluu kova aani kun ovat rautaa.
Nyt mina varmaan meen omaan huoneeseen, viela purkamaan joitakin juttuja laukuista. Koitan kirjottaa joskus taas tanne jotai. Nyt oon Danilon tyokoneella, myohemmin saan noiden vanhan koneen ylos kayttoon. Se vaan ettei hirvian kauan viiti olla netissa ku noilla ei lankapuhelin sitte toimi. Tai ainakaa nyt ei viiti, ku en tiia kuin paljon ne sita puhelinta normaalisti kayttaa.

Ei kommentteja: