15.11.2009

Ei enää valkoista.

Tänään on erittäin vahvasti sunnuntai-olo. Eilenkin kyllä oli vahvasti sunnuntai-olo. Huomenna voi olla sellainen olo että tahtoisi lähinnä nukkua. Todella hienoa kun huomenna on myös keskustelu tutoropettajan kanssa. Tänään kävin kaupassa ja näytin varmasti puolinarkkarilta tai ainaki krapulaiselta vaikka eilen olin vaan kotona, join teetä, nukuin paljon ja luin herttaista kirjallisuutta eli Erlend Loen Maria & Josén sekä aloitin Pikku Prinssin.

Mä myös juttelin eilen Tommyn kaa kirjallisesti pitkästä aikaa. Valitin sille taas vaikka mistä. Musta on tosi mielenkiintosta mitä kaikkee ihminen kestää jos vaan tahtoo. Mä oon selkeästi kasvanu ihmisenä kun mua ei juurikaan ärsyttäny. Tai sit se on.

Mä näen Pinjan puoli kuuden aikaan Pasilassa. Aiotaan syödä lihottavaa ruokaa. On tosi paha asia kun siskoja käy näin tiheään kylässä kun tulee syötyä mitä sattuu jatkuvasti.

Mun viirivehka on edelleen elossa ja se kukoistaa.

Joululaulut ja the Baseballs soi.

Ei kommentteja: