11.11.2009

Valkoista.

Eilen mun vieressä bussissa istu joku aivan uskomaton mies. Se haisi niin pahalle että mä meinasin oksentaa vaikken yleensä oo kovin hajuherkkä (ei, en oo raskaana). On varmaankin polttanu pari askia päivässä viimeisen 50 vuoden ajan. Kärsi myös virtsankarkailuongelmasta. Mä pelkäsin että se haju tarttuu (mä oon ollu ihan neiti koko viikon). Onneks se lähti bussista ennen mun pysäkkiä. Pihalla oli loskaa. Mun kengät ja sukat kastu (neiti edelleen).

Aamutunnit oli eilen englantia. Ihanaa kun kerrankin ei ahdista olla englannin tunneilla. Mun kielinerous tuli myös todistettua: kysyin Susannalta että onko sen eturauhanen laajentunu. Iltapäivällä oli kansainvälisyysseminaari. Se oli mielenkiintoista. Meiltä jäi teetäki yli. Mä oon selkeesti kasvanut ihmisenä kun tykkäsin vihreestä teestä. Tai sit mä oon aina hauduttanu vihreetä teetä liian kauan ku se on aina aiemmin ollu niin kitkerää.

Tänään käytiin Pinjan ja Lindan kaa ottaan sikainfluenssarokotteet. Mä oon vakaasti päättäny etten kuvittele mitään sivuoireita enkä vouhota niistä. Täytyy kyllä silti sanoo että saatan haista huomenna pahalle kun olkavarsi on helvetin kipee jos sitä nostaa ylös. Voi olla ongelmia pestä hiukset.

Oli myös tietotekniikan tentti! Pääsin kuulemma läpi. Vielä pitäis vaan tehdä pari tiedonhakuharjoitusta. Ei ehkä oikein jaksais.

2 kommenttia:

Johanna / Kätilön käsistä kirjoitti...

Ai te saitte piikit? Mä kävin oikein kilttinä tyttönä terveyskeskuksessa kysymässä ja sanoin että harjottelu on talvella. Ei kun vaan omaa ryhmää odottamaan.

Pirianna kirjoitti...

Joo saatiin. Mulla ei ollu onglemia sen saamisessa, Pinjalle ja Lindalle ne alko vinettään jotain että vanhusten osastot ei muka olis infektioalttiita tms mut sai neki sit.